Monday, September 5, 2011

Lalalalala ;DD

1st day school reopen x))
LalalalaallaxD
Im going crazy :))
Someone n that someone.
Promise to give me sweets ><
where is my sweets ? ..
>.<
Let the geo teacher say me sleep at class .
Harr . ?!!
王巴蛋>.<
算料、
今天、感觉到自己的眼睛怪怪的、
不懂是不是sot 料、
我可以可以看到两个同个人!xD
Hiak Hiak Hiak xDD
[skip]
我还以为有周会、
结果没有;))
气死我了啦><
珊、你很好了啦(:
如果你觉得噢给就噢给咯、
你不要的话就跟人家讲啦xD
那些horr. 人家有女朋友料的、
不要乱乱靠啦.
很Sohaii 的你懂不懂;')
你倒不如去做狐狸精啦=)
Damn Shit ;'))
Hmm..
不懂做莫哦、
一个星期假期回来、
全部都变样料的xD
Hiak Hiak .
我最正常=))
xD
我不懂做莫、
我越来越Sampat 料 ;']]
今天看到他、
他、真的变了;)
变得不像我之前认识的他`
算了吧、反正都不管我的事了;]
林晓敏、别傻了;)
人家都变了、人家也不会回头了.
往前看吧、往前走吧;)
前面会有更好的;)
Smile (:
He is just a person who came to your world to disturb you .
He went a long long time ago.
He changed .
;)))
everything is really over .
;DD
Now everything is different.
Study first barhh .
;]]
I wanna get number 1 xD
Hiak hiak ;))


Smile smile (;
11043 ;DD
下线了、掰掰
;))

No comments:

Post a Comment