Tuesday, August 16, 2011

奇迹、请你别再出现;'))

看到蔚的Blogg料、
那位小姐终于回来料;))
我、没有很不爽叶小姐、只是不喜欢她的性格`=]
她、时不时会对我们发脾气`
时不时会说人嫌话`
那就算=')
我记得她说过我、带坏她、
Walaoo、那个时我最Behh song 的时候、
不是我要带坏你、你自己不要做的东西就跟人家讲`
不要在人家背后说人家`
;'))
要说就在我面前说、
改一下你的性格、
说他们是路边的野草、
你懂不懂你很过分、
是我早就给你几巴掌`;'))
她们是我的宝贝、倪是不知死活`
说她们是野草、将你连粪都不如=))
忍耐是有限度、倪对她们怎样、我都看在眼里`
;'))
有时候、自己很没用、矛盾`
都不懂在想么? ;)
奇迹出现了、我就要它走、
奇迹没出现、又在那边No Mood -.-
都不懂做莫的`
我帮我的宝贝朋友们每天许愿、
希望你们会梦想成真=))
Jan Jan ; ))
Dun tell me silly things anymore.
I know you will be fine.
Cuz im beside you.
I will never let my hand go.
i will be beside you whenever you are.
Juz be healthy.
Others. leave it aside 1st.
I know you will recover shortly.
Remember wad you promise me.?
You said you will take care yourself.
dun let me worry bout you.
You must do lidatt.
You know. Alot of people is worry bout you , caring bout you ;))
Take care my babee jan ;) You will be fine . i will wait for you to come back.
IloveYou ; ))
宝贝琪生病了;'((
我很想她`
想念那个可爱的Peter Pan ;'((
Peter Pan. 要快点康复哦、
叫你喝多多水、不听我的话拉`
坏蛋-'))
Peter Pan. Recover faster.
Drink more water.
When you come back to skul. I sure paksa kamu minum air xDD
IloveYou . Peter Pan =))
``
奇迹、谢谢你的到来、
我不懂我该怎样、
请再给我一个方向、让我知道接下来的路该怎样走、
好么? ;))
谢谢你、奇迹='))
;]
I Will Be Beside You. Whenever You Need Me ;]
Babees. ILoveYou ; ))

最后送上一张照片;))




















笑一笑、没烦恼=))
掰掰.

No comments:

Post a Comment